غروب

دل به چشمای تو بستم تو شدی همه وجودم

عشق تو باور من شد با تموم تاروپودم

من همه ترانه هامو واسه چشم تو نوشتم

ندونستم تو غروبی وای چه تلخه سرنوشتم

غروب

رنگ و روغن روی بوم

اندازه 45 در 60



نظرات شما عزیزان:

بهزاد
ساعت11:58---30 خرداد 1393
ســـیگارش را مــی گــذارد زیــر لبــش و مـــی گــوید:

آتـــیش داری؟!

جــواب مــیدم:

تــوی جــیــبــم کــه نــه. . .

تـــو”دلــــم“چـــرا. . .

بــه کــارت مــی آیــد؟؟؟
پاسخ:آنقدر با آتش دل ساختم ، تا سوختم


mahtab
ساعت17:06---26 خرداد 1393


گاهی هوسـ میکنمـ شماره اتـ رابگیرمـ،

دوباره تپیدنـ اینـ قلبـ لعنتی رااحساسـ کنمـ،

خیلی وقتـ استـ دیگرهیچـ چیزآنرانمی لرزاند،

جزشوقـ دوباره شنیدنـ طنینـ صدای تو.!.!


پاسخ:گاهی وقتا لازمه از گوشیمون بشنویم… مشترک مورد نظر آدم نمی باشد… لطفا قطع کن


mahtab
ساعت20:06---23 خرداد 1393
سلام عزیزدلم.ایشالا ک تا همیشه بهترین باشید
ممنونم از حضورتون آقا مهران و محبت فراوونتون
داداشی یه انتقاد داشتم:آخه حیف نیس درباره تنها امامی که زنده هستن و در میون ما میتونن باشن و لحظاتمونو ازینی ک هس درخشانتر کنن اینجور اظهار نظر کنیم و اومدنشون رو در روز تولدشون به تمسخر بگیریم؟؟
من مطمئنم داداشه گلم شما ارزشتون خیلی بیشتر و عقلتون کاملتره،کامنتیم ک واسم گذاشتید حتما بدونه خوندنش کپی پیس کردید!
روزاتون زیباتر از همیشه
الهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:سلام به اجی گلم ممنونم از لطفت همچنین بهترینها را برات ارزو میکنم....اجی جونم من اون متن رو خوندم و اصن تمسخر امدن امام زمان (که جان من و هزاران نفر بهتر از من فدای خاک پایش بشه)نبود اون درواقع کنایه به مدعیان دروغین انتظار بود...اگه همه منتظر واقعیی باشیم حتما انتظار و غیبت امام زمان زودتر تمام میشد....


بهزاد
ساعت18:52---16 خرداد 1393
ز تــــو چه پنهان ،





گاهی آنقدر خواستنی می شوی





که شروع می کنم





به شمارش تــک تــک ثانیه ها





برای یک بار دیگر رسیدن ،





به تـــــــــــو …
پاسخ: دارم از دوریت می میرم تا کنار من نسوزی......


بهزاد
ساعت12:28---14 خرداد 1393
تو میروی بی خداحافظی

ومن همچنان درانتظارپاسخ این سوال

به کدامین گناه مرا تنها گذاشت و رفت
پاسخ:تنهایم گذاشت کسی که بجرم با او بودن تنها مانده ام....


زهرا
ساعت20:07---12 خرداد 1393
غروب آفتاب قشنگی دوستم

طرح های جدید ترم بذار .
پاسخ:ممنونم اجی ...


بهزاد
ساعت18:21---12 خرداد 1393

تو باختي ؛
چون کسي را از دست دادي که دوستت داشت ....!!!
.
من بردم ؛
چون کسي را از دست دادم که دوستم نداشت ... !!!


پاسخ:هیییییی...اگه جایی عشقی وجود داشته باشه دیگه دل برد و باخت حالیش نیست...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 12 خرداد 1393 | 6:8 | نویسنده : ❦мeнrαɴ❦ |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.