ناعــادلانــه

چــه قانــون ناعــادلانــه ای !

بــرای شــروع یــک رابطــه ,

هــر دو طــرف بایــد بخواهنــد …

امــا …

بــرای تمــام شدنــش ,

همیــن کــه یــک نفــر بخواهــد کافیســت



نظرات شما عزیزان:

DUYĞU
ساعت19:32---8 مرداد 1393
گاهي ارزش واقعي يک لحظه را ،
تا زماني که به يک " خاطره " تبديل شود ؛
نمي فهميم

پاسخ:لاااااااااااايك...


ترلان
ساعت11:06---31 تير 1393
پیر شدم، به اندازه تمام حرفایی که باید می‌زدم و تو گلوم موند. به اندازه تمام
جر و بحث‌هایی که باید می‌کردم و تو ذهنم انجام شد


پاسخ:هييييييييي...پير شديم بپاي هم من و خيال تو.....


علی
ساعت6:18---26 تير 1393
یــادَت بِمانَد ...
تُو یادگارِ روزهایی هَستـــی کِهـ
نَه فَراموش میشَوَنـــد نَهـ تِکرار ....


محمد و مونا
ساعت6:04---26 تير 1393
گاهی دلم برای خودم تنگ میود ..گاهی دلم برای باور های گذشته ام تنگ

میشود... گاهی دلم برای پاکی های کودکانه ام میگیرد... گاهی ارزو میکنم ای

کاش دلی نبود ...تا تنگ شود.. تا خسته شود... تا بشکند...


علی
ساعت19:01---22 تير 1393
حرف تلخ : دوستت دارم اما...
حرف شیرین : ...اما دوستت دارم
به همین سادگی میشه دل به دست اورد یا دل شکوند
پاسخ:واقعا زيبا بود ممنونم....


MAHTAB
ساعت14:48---22 تير 1393
من زخم های بی نظیریبه تن دارم ...
اما تو مهربان ترینشان بودی...
عمیق ترینشان...
عزیزترینشان...
بعد از تو ...
ادمها تنها خراشی بودند
که هیچ کدامشان به پای تو نرسیدند...
عشق من ...
خنجرت کولاک کرد..
پاسخ:واي مهتاب هم زيبا بود هم خيلي تلخ و سخت ممنونم...ايشالا هيشگي از عشقش خنجر نخوره خيلي سخته خيليييييي...


ےِ زآפֿـآر+
ساعت4:24---20 تير 1393
Heeeeeeeeeeeeey Vala bookhooda
پاسخ:چاكريم اجي.....


ترلان
ساعت14:51---19 تير 1393
واسه کندن از این برزخ،گریزی غیر دنیا نیست


نمیدونم ولی شاید،بهشت اندازه ی ما نیست
پاسخ:بهشت و جهنم در همين دنيا ساخته ميشه و درونش زندگي ميكنيم....


ترلان
ساعت15:36---13 تير 1393
یه روز هم باید سازنده این جمله:

"گر صبر کنی زغوره حلوا سازی"

رو بیارن یه چار کیلو غوره بدن دستش ببینم چجوری میخواد حلوا درست کنه؟؟؟

بعد همون دیگ رو بکوبی توچشاش تا دیگه ازین غلطا نکنه!
پاسخ:هووووووی چکار اون بیچاره داری...خخخ خو قدیما میشده تازه اونم غوره های قدیم...اصن قدیما همه چی میشده...


MAHTAB
ساعت23:45---10 تير 1393
خدا تو را به همان صورتی که میخواهم

قلم به دست گرفت و کشید همراهم...


حال من خوبَست اما با تو بهتر می شوم


آخ که تا مببینمت یک جور دیگر می شوم


پاسخ:ممنونم اجی زیبا بود


MAHTAB
ساعت0:01---8 تير 1393
من می روم
من ميروم ......

باور كن ميروم ....

اما ...

دلم براي بجهنم گفتن هايت تنگ ميشود !!!!
پاسخ:: :(((((((((((((((((


zahra
ساعت8:54---6 تير 1393
لايككككككككك درست واقعا
پاسخ:ممنونم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 6 تير 1393 | 5:57 | نویسنده : ❦мeнrαɴ❦ |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.