خدايا...

خدایا!!..

سرده این پایین... از اون بالا تماشا کن!

اگه میشه فقط گاهی خودت... قلب منو "ها" کن!

خدایا!!...

سرده این پایین... ببین دستامو می لرزه!

دیگه حتی همه دنیا... به این دوری نمی ارزه!

خدایا!!...

وقت برگشتن... یه کم با من مدارا کن!

شنیدم گرمه آغوشت...اگه میشه منم جا کن...



نظرات شما عزیزان:

رومینا
ساعت23:29---24 بهمن 1393
سلام.وبتون خیلی عالیه..موفق باشین
پاسخ:سلام ممنون توام موفق باشی


♠❤♠MAHTAB♠❤♠
ساعت14:01---21 بهمن 1393


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت14:32---17 آذر 1393
آقا یک خاطره تعریف کنم دور همی بخندیم ))))
چند روز پیش تو اتوبوس بودم زنگ زدم به یکی از همکلاسیام.
بهش گفتم کجایی؟
گفت با اون ماشینه (سوناتا رو عرض می کرد) که بابام برا تولدم خریده بود. دارم می رم صرافی پولامون رو چنج کنم آخه آخر هفته داریم می ریم اروپا یک حال و هوایی عوض کنیم.
من :0_O
.
و من: 0_O
.
بازم من: 0_O

بهش گفتم خداوکیلی داری راست می گی؟
گفت دروغم چیه!!!!!! همش کار و دانشگاه .خسته شدیم بابا. ببخشید دیگه رسیدم به صرافی اگه با من کار مهمی نداری من زودتر برم پولامو چنج کنم تا مغازه بسته نشده.
منم گفتم نه بابا چه کار مهمی فقط زنگ زده بودم بگم منم تو همون اتوبوسیم که شما سوارید. کرایه شما رو هم من حساب می کنم یک موقع دست به جیب نشید. ))))))))
فقط اینو بگم که این همکلاسی خالی بند، بنده گوشیو قطع کرد و یهو متواری شد دانشگاه هم نمی یاد. من هم به جرم گاز زدن درو دیوار و صندلی های اتوبوس تحت تعقیب ماموران شهرداریم.
ای وای مامورای شهرداری ......فعلا برم ادامه فرار تا بعد......
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخ ایوووووووووول دیووووووووووونه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 11 مهر 1393 | 23:52 | نویسنده : ❦мeнrαɴ❦ |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.